Grad Split je otvorio posebnu e-mail adresu prijavastete@split.hr putem koje građani i pravne osobe mogu prijaviti štetu na svojoj imovini nastalu zbog današnjeg nevremena.
Kako su izvijestili, rok za podnošenje prijava je 10. srpnja 2025. do 16.00 sati.
Uz prijavu je potrebno: ispuniti obrazac (dostupan na web stranici Grada) i priložiti fotografije oštećenja.
'Prikupljene prijave služit će kao osnova za eventualni prijedlog proglašenja prirodne nepogode, sukladno važećem Zakonu (NN 16/19). Podsjećamo da se sredstva pomoći ne dodjeljuju za: štete na osiguranoj imovini, štete nastale namjerno ili iz nemara, neizravne štete, štete na nezakonito izgrađenim objektima (osim u posebnim slučajevima) i štete koje nisu prijavljene na vrijeme ili unesene u Registar šteta', naveli su iz Grada.
Zaključili su kako će o svim daljnjim koracima javnost biti na vrijeme obaviještena.