Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović 'DOMAĆE JE MENI NAJJAČE' Tradicionalna akcija se ove godine posebno približila mladima

'DOMAĆE JE MENI NAJJAČE' Tradicionalna akcija se ove godine posebno približila mladima

Do 21 sat mogu se kupiti hrvatski proizvodi

'Darujmo hrvatsko', tradicionalna predblagdanska, promotivno-prodajna akcija u organizaciji HGK - Županijske komore Split i ove godine izaziva veliki interes proizvođača, ali i zainteresiranih kupaca. 

Tvrtke koje se diče znakovima 'Hrvatska kvaliteta i izvorno hrvatsko' kao i ostali proizvođači kvalitetnih i domaćih proizvoda smjestili su se u prizemlju trgovačkog centra Joker.

U ime Županijske komore je Sanja Baković iznijela značaj akcije koja bilježi kontinuirani rast, a organizira se točno mjesec dana prije Božića, s ciljem promocije izvornih i kvalitetnih hrvatskih proizvoda te omogućavanja njihove kupnje u predblagdansko vrijeme.

- Potrebno je znati da naše gospodarstvo maksimalno potičemo kupnjom hrvatskih proizvoda - kazala je Baković. Otkrila je i da je istraživanje o prepoznatljivim znakovima kvalitete pokazalo da mladi posebno prepoznaju kvalitetan hrvatski proizvod.

- I to u mjeri većoj od 80 posto mladi će prije izabrati kvalitetan hrvatski proizvod, nego neki drugi. Njima smo se ove godine odlučili približiti sloganom 'Domaće je meni najjače' - zadovoljna je Baković. Ustvrdila je i da je ove godine i izlagača više.

- Možemo zaključiti da osviještenost kupaca i proizvođača prema hrvatskim proizvodima raste - podvukla je.

A da su zadovoljni i izlagači, svjedoči i mladi radnik bračnog para Jelene i Drage Nosić, koji proizvodnjom džina 'Poetica' doslovce 'rasturaju' posljednje tri godine, kako na nacionalnom, tako i svjetskom tržištu.

- Poseban je jer je domaći u svemu. Sve u proizvodnji je iz kruga od najdalje 30 kilometara od destilerije i svi su sastojci domaći - otkrio je 'tajnu' zaposlenik Vinko Antić.

Prvi put u akciji sudjeluje Anđela Bilandžić, s bezglutenskim kolačima. Lani je otvorila obrt 'Piece of cake by Angie', u Strožancu.

- Sve je veća potražnja za bezglutenskim proizvodima, jer se i sve više preporučuje takva ishrana zbog zdravstvenih razloga, a relativno je mala ponuda baš s domaćim stvarima. Baš mi znači akcija i za promoviranje i približavanje kupcima - rekla je.

Izdvojimo iz ponude 'stari' hrvatski sinonim za kvalitetu, tvrtku Galeb.

- Osnovan je 1951. godine osnovan i još traje. Ljudi su zadovoljni kvalitetom i vraćaju se, a to je ono što je nama najbitnije - ponosna je radnica Gabriela.

'Darujmo hrvatsko' dio je uspješne nacionalne kampanje HGK-a kojom se već gotovo tri desetljeća kontinuirano promoviraju kvalitetni hrvatski brendovi te senzibilizira javnost o važnosti kupnje domaćih proizvoda. 

U Splitu sudjeluju Abeamus, Babić pekara, Centar za odgoj i obrazovanje Juraj Bonači, Dota living, Galeb, Herbae Dalmatiae Dalmatiae, Kristalna ideja, Poetica Distillery, Riba Dražim, Učenička zadruga 'Trišnja', Vis poljoprivredna zadruga i Vrgorka - vinarija.

Vaša reakcija na temu