Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović UPOZNAJTE NAŠE PRIČE Udruga Impresia u misiji popularizacije turističkih i ugostiteljskih zanimanja

UPOZNAJTE NAŠE PRIČE Udruga Impresia u misiji popularizacije turističkih i ugostiteljskih zanimanja

Okupljanje jedinstvenih luksuznih hotela

U splitskom Briig Boutique Hotelu predstavljen je dosadašnji rad na projektu 'Upoznajte naše priče', koji provodi Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia uz podršku Ministarstva turizma i sporta. Ova udruga, osnovana 2018. godine, okuplja luksuzne hotele diljem Hrvatske, a njihova misija je ponuditi posjetiteljima autentična iskustva u prostorima s bogatom poviješću, smještenim na jedinstvenim lokacijama.

Članice udruge, hoteli s četiri ili pet zvjezdica, smješteni su u srcu UNESCO-ovih zaštićenih gradskih jezgri, rimskim palačama, te luksuznim dvorcima nekadašnjih plemićkih obitelji. U svim tim prostorima gosti uživaju u visoko personaliziranoj usluzi i vrhunskom gurmanskom iskustvu.

Ove godine, kroz projekt 'Upoznajte naše priče', 17 hotela iz cijele Hrvatske okupilo je 18 osnovnih i srednjih škola, omogućujući učenicima i studentima priliku da se upuste u svijet luksuznog turizma. U suradnji s partnerima, poput Kamping udruženja Hrvatske (KUH) i Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA), te obrazovnim institucijama, projekt ima za cilj potaknuti mlade ljude na odabir karijere u turizmu, upoznavajući ih s različitim zanimanjima i prilikama u industriji.

Učenici osnovnih škola, srednjih turističko-ugostiteljskih škola i studenti fakulteta imaju priliku sudjelovati u individualnim obilascima hotela, gdje se upoznaju sa svim segmentima hotelskog poslovanja. Također, srednjoškolci sudjeluju u satovima otvorenih vrata, a studenti prolaze edukacije o pružanju vrhunske usluge. Sve ove aktivnosti osiguravaju kvalitetan profesionalni razvoj i povezivanje mladih s industrijom luksuznog turizma.

Kako bi osigurali konkurentnost na globalnom tržištu, Ministarstvo turizma i sporta nastavlja ulagati u promociju turističkih zanimanja. Ove godine bit će raspisani javni pozivi za promociju zanimanja i stipendiranje, čime se želi motivirati mlade ljude za rad u ugostiteljstvu i turizmu. Prošlogodišnji projekti obuhvatili su više od 600 učenika i studenata, a ovaj broj nastavlja rasti s novim inicijativama.

Nenad Nizić, predsjednik Udruge Impresia i vlasnik hotela Vestibul Palace, s entuzijazmom govori o važnosti mladih ljudi u razvoju luksuznog turizma. Njegov hotel, smješten u srcu Dioklecijanove palače, stekao je brojne prestižne nagrade, uključujući priznanje od Sunday Timesa i CNN-a, te je 2015. godine uvršten među 10 povijesnih hotela svijeta od strane Condé Nast Travelera.

- Za nas, uspjeh nije samo u luksuzu prostora, nego u usluzi. Kvaliteta usluge je ključna, a ona dolazi od mladih, motiviranih ljudi. Početak našeg hotela bio je pun izazova, no mladi su nas inspirirali i omogućili uspjeh. Kroz suradnju s Ekonomskim fakultetom u Splitu, mnogi su naši studenti završili praksu i nastavili raditi s nama, stvarajući dugoročnu povezanost - ističe Nizić.

Ulaganje u ljudske resurse i stalno usavršavanje zaposlenika ključno je za održavanje visokih standarda usluge, a u tu svrhu Impresia hoteli ove godine surađuju s tvrtkom Quintessentially, svjetskim liderom u pružanju ekskluzivnih usluga conciergea.

Lara Ham, CEO tvrtke Quintessentially, koja je uključena u projekt, naglasila je važnost detalja u luksuznom gostoprimstvu. 

- Vrhunska usluga nije samo u visokom standardu, već u tome da svaki gost osjeti da je istinski dobrodošao. Naša edukacija djelatnika Impresia hotela omogućila im je da unaprijede uslugu, stvarajući autentična i personalizirana iskustva - izjavila je Ham.

Projekt 'Upoznajte naše priče' nije samo o stjecanju vještina, nego i o razvijanju kreativnosti, motivacije i kritičkog razmišljanja, što su neizostavne 'meke vještine' za buduće lidere u turizmu. Andrea Bilandžić iz Turističko-ugostiteljske škole u Splitu ističe kako je cilj ovog projekta inspirirati učenike da, kroz vlastite priče i iskustva, motiviraju buduće generacije.

Projekt već treću godinu zaredom nudi platformu za učenike i studente, pomažući im da se povežu s industrijom, steknu neprocjenjivo iskustvo i postanu dio rastuće zajednice luksuznog turizma u Hrvatskoj. Uskoro će mnogi od njih postati nositelji promjena u industriji, a akterima naše priče je želja da budu još jedan, važan kotač na tom putu. 

Vaša reakcija na temu