Tijekom glavnog ljetnog dijela turističke godine vodeći slovački mediji posvetili su značajan prostor Hrvatskoj kao omiljenoj destinaciji. Neki od najčitanijih online portala, uključujući Aktuality.sk i Pravda.sk objavili su članke koji ističu prirodne ljepote, kulturna bogatstva, jedinstvene krajolike, ali i skrivene dragulje koje Hrvatska nudi.
Aktuality.sk se kroz 'Kam v lete? Rab vás zavedie na piesočné pláže i do zákutí zelene' fokusira na otok Rab, koji opisuju kao destinaciju za one koji žele kombinaciju pješčanih plaža, zelenila i kulturnih sadržaja. Posebno naglašavaju Lopar, poznat po pješčanim plažama, ali i grad Rab sa svojim povijesnim starim gradom. Čitateljima se savjetuje posjet Rajskoj plaži i plaži Stolac. Rajsku plažu članak opisuje kao kraljicu plaža na Rabu zbog njezine impozantne dužine od 1,5 kilometara.
Portal Pravda.sk u 'Myslíte si, že poznáte Chorvátsko? Toto je 5 unikátov, ktoré inde nenájdete' donosi pregled pet hrvatskih atrakcija koje su, prema autorima, jedinstvene u Europi. U tekstu se ističe katedrala sv. Jakova u Šibeniku zbog unikatne konstrukcije u kojoj se koristio samo kamen, monumentalne Stonske zidine kao druge najduže zidine na svijetu i prekrasan krajolik Nacionalnog parka Krka s vodopadom Skradinski buk. Portal spominje i najstariji botanički vrt u regiji, Arboretum Trsteno u Dubrovniku te Arenu u Puli – jedan od najbolje očuvanih rimskih amfiteatara na svijetu.
Portal Interez.sk objavio je članak naslova 'Túto chorvátsku pláž musíte navštíviť: Vyzerá to tam ako na Marse', u kojem opisuje plaže Ručicu i Beritnicu kod Metajne na otoku Pagu. Autor ovaj otok uspoređuje s Marsom zbog specifične kombinacije tirkizne boje i surove, gotovo svemirske okoline. Osim Paga u tekstu se ističu i ostale poznate, ali i manje poznate ljepote hrvatske obale, poput plaža Stiniva i Pritišćina na Visu i pješčane lagune Blace na Mljetu.
'Pozitivni prikazi Hrvatske u slovačkim medijima nisu samo odraz njezine popularnosti, već i rezultat kontinuiranih napora u promociji autentičnih i raznolikih turističkih iskustava, ali i ne tako razvikanih i poznatih destinacija u Hrvatskoj. Slovački mediji prepoznaju vrijednosti koje nudimo te pozivaju sve Slovake da se i ovog ljeta u to osobno uvjere. Hrvatska će u ovoj godini među Slovacima biti broj jedan inozemna destinacija, a to potvrđuju i rezultati ostvareni u dosadašnjem dijelu godine prema kojima su slovački gosti u našoj zemlji realizirali oko 300 tisuća dolazaka i 1,7 milijuna noćenja', zaključio je Miodrag Mlačić, direktor Predstavništva HTZ-a za Češku i Slovačku.