Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay JUMP INTO YOUR VACATION: Turistička kampanja Šibensko-kninske županije osvojila Europu

JUMP INTO YOUR VACATION: Turistička kampanja Šibensko-kninske županije osvojila Europu

Bila je aktivna u svim vodećim medijima

U Šibeniku, u klubu Azimut, Turistička zajednica Šibensko-kninske županije, uz podršku svojih partnera, predstavila je rezultate kampanje Jump into your vacation! - koja je obuhvaćala šest ključnih europskih tržišta.

Okosnica ovogodišnje kampanje su bila 4 video uratka koji su naglašavali određene turističke proizvode poput kulturnog nasljeđa i prirodnih ljepota, aktivnosti na otvorenom i gastronomije. Na svim tržištima, videa su bila prikazana preko milijun puta te su nadopunjavala storytelling formate koji su uključivali native članke s integracijom videa.

Kampanja je bila aktivna na vodećim svjetskim medijima, uključujući poznate njemačke novine Suddeutsche Zeitung, austrijski Kronen Zeitung i DerStandard, slovenski Siol te nizozemski Telegraaf. Osim na poznatim medijima, kampanja je ostvarila značajan doseg i na YouTubeu te društvenim mrežama - Facebook i Instagram.

Ovogodišnja kampanja bila je aktivna od travnja do srpnja 2024. godine, a nastala je kao rezultat dugogodišnje suradnje Turističke zajednice Šibensko-kninske županije i partnera. U kampanji su sudjelovale i turističke zajednice gradova Šibenik i Vodice, zatim turističke zajednice općina Bilice, Tribunj, Rogoznica i Murter te turistička zajednica mjesta Brodarica-Krapanj. Kampanju su dodatno obogatili ključni partneri, kao što su Kninski muzej, Nacionalni park Krka, Javna ustanova Priroda Šibensko-kninske županije i Tvrđava kulture Šibenik, koji su upotpunili jedinstvenu ponudu regije.

'Sinergijom lokalnih turističkih zajednica i ključnih partnera, Šibensko-kninska županija učvrstila je svoju poziciju kao vrhunska destinacija koja privlači posjetitelje kroz sva četiri godišnja doba. Svaki partner - od lokalnih turističkih zajednica do kulturnih i prirodnih ustanova – pridonio je autentičnosti kampanje, ističući specifičnosti i raznolikost županije koje se savršeno nadopunjuju. Zajedničko korištenje resursa omogućilo je snažnu prisutnost na ključnim europskim tržištima i pridonijelo trajnoj prepoznatljivosti Šibensko-kninske županije', poručuju iz TZ Šibensko-kninske županije.

Vaša reakcija na temu