Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
HTZ: Pronađite svoje 'Pomalo' u Hrvatskoj

HTZ: Pronađite svoje 'Pomalo' u Hrvatskoj

Kampanja se provodi putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea

Povodom početka vrhunca turističke godine, ali i za mnoge, početka ljetnih godišnjih odmora, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom Find your 'Pomalo'. Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice, a provodi se isključivo putem društvenih mreža; odnosno putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea.

Tako su kreirani video spotovi koji korisnicima približavaju osjećaj uživanja u trenutku, usporavanja tempa i otkrivanja ljepote života. Drugim riječima, želja je prikazati 'pomalo' način života koji svatko treba proživjeti i osjetiti, barem povremeno.

'Sve češće na tržištu uočavamo povećanu potražnju za lokalnim običajima i mirnim načinom života, autentičnim doživljajima, a sve je popularniji i trend sporih putovanja. Gosti žele upoznati i doživjeti kulturu destinacije u kojoj borave, povezati se s nerazvikanim mjestima te utišati vlastite misli. Zato kroz ovu kampanju turiste pozivamo da dođu, uživaju i istinski se prepuste odmoru. Vjerujemo da će mnogi u našoj zemlji naći svoju verziju 'Pomalo' te se kućama vratiti svježi, odmorni i puni dojmova, što u konačnici i jest smisao kvalitetnog putovanja i odmaka od svakodnevnih rutina' izjavio je Kristjan Staničić, pozivajući sve da se putem društvenih mreža priključe kampanji i podijele svoje #findyourpomalo trenutke.

Kampanjom su obuhvaćena sva najvažnija emitivna tržišta za hrvatski turizam, a bit će aktivna do kraja kolovoza 2025. godine. Glavni video spot kampanje moguće je pogledati na poveznici, kao i na službenom YouTube profilu Hrvatske turističke zajednice.

Vaša reakcija na temu