Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
20. obljetnica Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela: 'Stvaraju nove turističke destinacije'

20. obljetnica Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela: 'Stvaraju nove turističke destinacije'

Evo što su na svečanosti poručili ministar Tonči Glavina i direktor HTZ-a Kristjan Staničić

Svečano je proslavljena 20. obljetnica Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela. Proslava je okupila ministra turizma i sporta Tonča Glavinu, direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića, zamjenik župana Splitsko-dalmatinske županije Stipu Čogelju, direktore turističkih zajednica, predstavnike institucija, članove Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela iz čitave Hrvatske...

'Prilika je ovo za čestitati na dvadeset godina mukotrpnog rada na razvijanju jedne vrlo posebne niše hrvatskog turizma. Naime, obiteljski i mali hoteli startali su u velo nezahvalno vrijeme. Zahvaljujući trudu poduzetnika danas ne samo da se diče višom dodanom vrijednošću, već i dobrom pozicioniranju hrvatskih smještajnih kapaciteta. Kao zemlja posebni smo u mnogočemu, pri čemu nam ovakva struktura hotela omogućava da destinaciju ponudimo na najoriginalniji mogući način bez ugrožavanja njene održivosti, vizure ili prirodnih ljepota. Obiteljski i mali hoteli iznimno su važni, posebno me raduje i hvale je vrijedno što se razvijaju iz godine i godinu', istaknuo je ovom prigodom ministar Tonči Glavina. 

Apostrofirao je i njihovu glavnu prednost - svojom se veličinom, prema njegovim riječima, idealno uklapaju u naše tipične mediteranske destinacije, uključujući manja mjesta. Stava je ujedno kako su izrazito dobro prihvaćene. Naveo je nadalje kako je bitno istaknuti da iza usluga ovoga tipa najčešće stoji više generacija obitelji kao i radnici koji ih prate dugi niz godina, što gosti prepoznaju. 

'Cjelokupna reforma turističkog sustava koji provodimo u potpunosti je usmjerena na stvaranje cijelog niza održivih destinacija u Hrvatskoj. Obiteljski i mali hoteli idealno su uklopljeni u našu viziju - svojim veličinama i uslugama doprinose dobro balansiranom odnosu domaćeg stanovništva i gostiju. Njihovim otvaranjem stvaraju se nove prilike i u manje razvijenim turističkim područjima, odnosno praktički stvaraju nove turističke destinacije, što je usuglašeno s našim okvirom', naglasio je ministar.   

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić smatra kako je ova značajna obljetnica udruge rezultat sinergije obiteljskih i malih hotela i ostatka turističkog sektora. Naznačio je kako su itekako zaslužni za današnju poziciju Hrvatske na glavnim emitivnim tržištima. 

'Za ovakav segment turističke ponude najbolje je što možemo pružiti doticaj lokalnog stanovništva i naše autohtone tradicije. Moja je poruka da idu u pravcu daljnje kvalitete kao i ulaganja u kadrove. Naime, kvaliteta će sigurno biti glavna odrednica i u budućnosti te su vlasnici i njihovi zaposlenici glavni nosioci ponude u obiteljskim i malim hotelima', rekao je. 

Referirajući se na nadolazeće turističke sajmove, otkrio je kako će jedna od ključnih poruka HTZ-a biti kako je u hrvatskoj turističkoj ponudi jedna od glavnih premisa 'vrijednost za novac'. Ukazao je na istraživanje njemačkog instituta koje je pokazalo da je upravo ta komponenta presudna u ukupnom segmentu izbora destinacija. 

'Sljedeća turistička godina, po svemu sudeći, bit će iznimno intenzivna i obilježit će se borba za svakog gosta. I ove smo vidjeli nepopularne primjere neprimjerenih razina cijena u odnosu na kvalitetu ponude. Grčka, Španjolska i Italija, sve nama najvažnije konkurentne zemlje Mediterana, zasigurno će se dobro pripremiti za tržišnu utakmicu u 2025., stoga moramo biti mudri u turističkoj operativnoj strategiji, odnosno pametno pristupiti tržištu i odgovoriti na složene izazove pred nama', konstatirao je direktor Staničić.

Vaša reakcija na temu