Europska komisija danas je predstavila strategiju jedinstvenog tržišta kojoj je cilj stvaranje jednostavnijeg, neometanog i snažnijeg europskog domaćeg tržišta.
U strategiji se utvrđuju odvažne mjere za smanjenje postojećih prepreka trgovini i ulaganjima unutar EU-a, pomaže MSP-ovima da posluju i prošire svoje aktivnosti te se smanjuje opterećenje poduzeća jačanjem digitalizacije. Strategija poziva države članice da odigraju svoju ulogu kako bi tržište EU-a postalo najbolji izbor za poduzeća, radnike i potrošače. U današnjem svijetu, obilježenom gospodarskom nestabilnošću i trgovinskim napetostima, tržište EU-a glavni je pokretač naše konkurentnosti.
Zahvaljujući tržištu EU-a BDP Unije povećao se za najmanje 3 – 4% te je otvoreno ukupno 3,6 milijuna radnih mjesta. Daljnjom integracijom jedinstvenog tržišta već ostvareni dobici bi se udvostručili.