Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Mala hrvatska tvrtka postigla veliki uspjeh: Postavili su najveće klizalište u Švicarskoj

Mala hrvatska tvrtka postigla veliki uspjeh: Postavili su najveće klizalište u Švicarskoj

Ledena površina je velika 1650 metara četvornih

Tvrtka Arctic iz Rijeke, vodeći hrvatski proizvođač klizališnih sustava, završila je projekt koji značajno podiže ljestvicu njihove međunarodne vidljivosti – najveće klizalište i ledeni park u Švicarskoj, smješten ispred Bossard Arene u gradu Zugu.

Ledenom površinom od 1650 četvornih metara, uz dodatnu stazu za klizanje od 250 četvornih metara, novi ledeni park postao je središte zimskih sadržaja u Zugu. U sklopu projekta premijerno je predstavljen i novi tip ograde iz Arcticove proizvodnje, razvijen posebno za potrebe modernih sportskih i rekreativnih instalacija.

'Posebno sam ponosan na međunarodnu prepoznatljivost Arctica i naših proizvoda. Velika je čast i privilegija stvarati nešto ovako veliko – najveći ledeni park u Švicarskoj, u zemlji koja živi zimske sportove i u kojoj je hokej dio identiteta', istaknuo je Denis Ventin, prokurist tvrtke Arctic.

U projekt investirao i poznati hokejaški klub Projekt je sufinancirao grad Zug kako bi građanima osigurao atraktivno mjesto za rekreativno klizanje tijekom zimske sezone.

U izgradnju ledenog parka investirao je i hokejaški klub EVZ Zug, jedan od najuspješnijih klubova u zemlji i dom reprezentativcima Švicarske – države koja je 2025. godine osvojila srebro na Svjetskom prvenstvu u hokeju.

Postavljanje najvećeg ledenog parka u Švicarskoj potvrđuje Arcticovu razvojnu usmjerenost i ambiciju da se snažnije pozicionira na globalnoj sceni zabavnih i sportskih sadržaja.

'Uz snažnu poziciju na domaćem tržištu, sve jače izlazimo i na strana tržišta zabavnih i sportskih sadržaja. Trenutačno smo u pregovorima za projekte u Kanadi, na Novom Zelandu i u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, što nam potvrđuje da smo na dobrom putu', dodao je Ventin.

Vaša reakcija na temu