Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay.com Europska komisija najavljuje mjere za siguran i održiv uvoz u okviru e-trgovine

Europska komisija najavljuje mjere za siguran i održiv uvoz u okviru e-trgovine

Prošle je godine na tržište EU-a ušlo oko 4,6 milijardi pošiljaka male vrijednosti

Komisija poduzima mjere za uklanjanje rizika koji proizlaze iz uvoza robe male vrijednosti koja se prodaje putem internetskih trgovaca na malo koji nisu iz EU-a i stranica za kupoprodaju na kojima posluju trgovci koji nisu iz EU-a.

Te su mjere dio Komunikacije o e-trgovini 'Sveobuhvatni paket instrumenata EU-a za sigurnu i održivu e-trgovinu', koju Komisija danas predlaže. Komisija potiče mjere u području, među ostalim, carina i trgovine, kao što su pokretanje carinskih provjera, zaštita potrošača te Akt o digitalnim uslugama i Akt o digitalnim tržištima.

Prošle je godine na tržište EU-a ušlo oko 4,6 milijardi pošiljaka male vrijednosti, tj. artikala čija vrijednost nije veća 150eura, što je 12milijuna paketa dnevno. To je dvostruko više nego 2023. i trostruko više nego 2022., a za mnoge od tih artikala utvrđeno je da nisu u skladu s europskim zakonodavstvom. Taj eksponencijalni rast donosi mnoge razloge za zabrinutost. Kao prvo, u EU ulazi sve više štetnih proizvoda. Osim toga, europskim prodavateljima, koji poštuju naše visoke standarde za proizvode, prijeti opasnost od štete zbog nepoštene trgovačke prakse i prodaje krivotvorene robe na internetskim stranicama za kupoprodaju. Naposljetku, velik broj paketa koji se otpremaju i prevoze ima negativan učinak na okoliš i klimu.

Potrošači u Europi trebali bi imati na raspolaganju puni potencijal e-trgovine te na internetu imati pristup praktičnim, cjenovno pristupačnim, sigurnim i visokokvalitetnim proizvodima. Isto tako, europska poduzeća trebala bi na jedinstvenom tržištu uživati u jednakim uvjetima.

Dodatne pojedinosti dostupne su u priopćenju za medije, dokumentu s pitanjima i odgovorima te informativnom članku.

Vaša reakcija na temu