Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: HUDI WEEKEND MEDIA FESTIVAL Predstavljaju se planovi oko standardizacije digitalnog tržišta

WEEKEND MEDIA FESTIVAL Predstavljaju se planovi oko standardizacije digitalnog tržišta

Panel će se održati 24. rujna u 12.30 sati

U sklopu Weekend Media Festivala, koji se ove godine održava u Rovinju od 23. do 26. rujna, predstavnici Hrvatske udruge digitalnih izdavača te najvećih izdavača online portala u Hrvatskoj - Hanza Media, Index promocija, Nova TV, RTL Hrvatska, Styria i Telegram Media Grupa - predstavit će se na pozornici. 

Sudjelovat će u panel-raspravi pod nazivom 'Nećete vjerovati: Standardizira se internetsko tržište'. Panel će se održati u petak, 24. rujna, u 12.30 sati u dvorani Produženi vikend.

Govorit će: Zoran Turković, direktor i član Uprave, 24sata; Maja Blumenšajn, direktorica novih medija, Nova TV; Ivan Pleše, operativni direktor, Index promocija; Vedran Vereš, član Uprave, Telegram Media Grupa; i Tonko Weissmann, direktor pravnih i regularnih poslova, RTL Hrvatska. Panel moderira Stipe Grubišić, direktor digitalnih operacija, Hanza Media.

Kako će se uhvatiti u koštac s postojanjem više različitih izvođača mjerenja posjećenosti web stranica bez službene valute mjerenja na lokalnom tržištu? Što je s nestandardiziranim formatima oglašavanja, ali i metrikama uspješnosti svih tih formata? Kako će se digitalno-medijska industrija suočavati s novim oblicima zakupa oglasa? I kako su se uopće poslovni konkurenti našli za istim stolom, s istim ciljem? Navedena pitanja tek su neka od onih na koja će odgovoriti ovom prilikom.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare