Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Weekend.18 predstavio čak šest festivala

Weekend.18 predstavio čak šest festivala

Rovinj spreman za Weekend svih Weekenda

Šest festivala, devet dvorana, tri dana i pregršt zabave - tako je sinoć u zagrebačkom Petom kupeu predstavljen program ovogodišnjeg Weekend.18. U opuštenoj atmosferi uz glazbu i ljetni ritam družili su se partneri, predavači i prijatelji festivala, a začinila su ga i dobro poznata lica domaće scene poput Zorana Šprajca, Andree Andrassy, Ide Prester, Mirne Zidarić, Hrvoja Krešića. Predstavljeni su novi programski segmenti, ključni govornici i iznenađenja koja Weekend.18 čine nezaobilaznim događajem za kraj ljeta.

'Weekend je odavno prestao biti samo festival. Danas je to platforma koja iz godine u godinu raste jer publika, industrija i vrijeme u kojem živimo traže više - više znanja, više inspiracije, više prilika za povezivanje. Zato ove godine donosimo šest festivalskih programa koji prate potrebe i interese naših sudionika: od komunikacija i medija, do AI, HR, financija i investicija te energetskih tema. Slavimo punoljetnost, ali ono što nas zaista veseli je što Rovinj ponovno postaje mjesto gdje se susreću ideje koje pokreću promjene, i gdje se uvijek dobro zabavimo', istaknuo je Tomo Ricov, direktor Weekend.18.

Velika imena na svim Weekend pozornicama

Ovogodišnje Weekend.18 izdanje donosi pregršt tema, razgovora i govornika koji nadahnjuju, pomiču granice i otvaraju nova pitanja. Na pozornice stižu neka od najzvučnijih svjetskih imena oni koji oblikuju današnji svijet i hrabro kroče tamo gdje drugi ne smiju.

Osim već predstavljenih - Lare Boro, CEO The Economist Groupe, koja će u Rovinju govoriti kako se jedan od najuglednijih svjetskih medija transformirao u doba globalne krize u lidera u industriji, Jamesa Taylora koji će nam približiti svijet poslovne kreativnost i inovacija vođenih AI-om, na Weekend.18 stiže i Mariana van Zeller, novinarka nagrađena Emmyjem te voditeljica i izvršna producentica hvaljene serije Trafficked with Mariana van Zeller na National Geographicu, povest će publiku na putovanje kroz najmračnije kutke svjetskih crnih tržišta - od krijumčarenja oružja do ilegalne trgovine - i otkriti zašto se isplati riskirati kako bi se ispričale priče koje mogu promijeniti svijet. Marianino neustrašivo novinarstvo i neumoran rad njezina tima donijeli su seriji Trafficked 29 nominacija za Emmy i 4 osvojene nagrade na dodjeli News and Documentary Emmy Awards 2025. godine.

Federico Paderni, izvršni direktor za tržišta u razvoju u regiji EMEA, odgovoran za razvoj platforme X, donosi bogato iskustvo iz vodećih globalnih kompanija poput LinkedIna i Microsofta. Na Weekend.18 će govoriti o viziji i budućnosti platforme X te o tome kako se tvrtke koje se na njoj oglašavaju mogu maksimalno iskoristiti njezine mogućnosti za rast i povezivanje s publikom.

HR.Weekend, prvi samostalni festival unutar Weekenda, ove godine ulazi u svoje treće izdanje, potvrđujući rastuću važnost tema vezanih uz organizacijsku kulturu i leadership u regiji. Daniel Ackermann, CEO Degordiana i direktor HR Weekenda, istaknuo je: 'Prve godine pristupili smo festivalu kao prostoru za eksperimentiranje i učenje, što nam je omogućilo da izgradimo kvalitetne temelje za daljnji razvoj. Drugu godinu značajno smo proširili sadržaj dodavanjem druge dvorane, a ove godine radimo iskorak s čak dvije dodjele nagrada: za najbolje HR-ovce u suradnji s HR Centrom i za najbolja radna mjesta u suradnji s Luppom'.

Na pozornicu drugog izdanja AI.Weekenda stižu globalna imena koja oblikuju budućnost. Među njima je Sheel Mohnot, suosnivač Better Tomorrow Ventures iz Silicijske doline – investitor koji prepoznaje sljedeću veliku stvar u fintechu prije nego što postane trend. Pridružuje mu se i Łukasz Gabler, stručnjak koji stoji iza TikTok digitalne strategije za srednju i istočnu Europu, s više od 15 godina iskustva u diplomaciji, javnoj administraciji i održivom tehnološkom vodstvu. Programski direktor AI.Weekenda, Nikola Pavešić, poručuje: 'Zaboravite mitove o umjetnoj inteligenciji! Ovdje smo da otkrijemo kako ju uistinu koriste vodeći ljudi iz industrije. AI.Weekend spaja tehnologiju i biznis, donosi priliku da čujete svjetski poznate lidere i uhvatite korak s inovacijama koje dolaze. Umjetna inteligencija nije budućnost. Ona je sadašnjost koju svi zajedno oblikujemo'.

Finance.Weekend u svoje drugo izdanje dovodi vodeće domaće i međunarodne stručnjake, a Matija Nakić, programska direktorica i CEO Farseera, istaknula je: 'Prošle godine financije su bile jedna od programskih cjelina, a ove godine postaju poseban festival jer je publika to jasno tražila. Financijskoj publici je dosta dosadnih konferencija o brojkama, mi želimo otvoriti stvarne teme i pokazati kako financije mogu biti pristupačne, inovativne i važne za svakoga. Veseli me što Rovinj postaje mjesto gdje se o financijama razgovara drugačije'. Jedan od ključnih predavača je i Michael Boyd, ex Payments & Treasury uAppleu, koji će podijeliti iskustva kako je bilo graditi kompaniju vrijednu 2 bilijuna dolara.

Nova lica Weekenda: mjesto susreta pametnog kapitala i zelene energije

Ovogodišnje izdanje Weekend.18 donosi novu razinu relevantnosti i utjecaja kroz dva nova  programska formata koja odgovaraju na ključna pitanja današnjice i sutrašnjice.

Tako će Investment.Weekend  19. rujna u petak okupiti investitore, poduzetnike i inovatore u potrazi za sljedećim velikim pričama koje mijenjaju svijet. Mato Njavro, dekan Zagrebačke škole ekonomije i managementa te programski direktor Investment.Weekenda, poručuje: 'Po prvi puta otvaramo prostor za sve koji vjeruju u snagu pametnih ulaganja. Naša misija je povezati ljude s idejama, kapitalom i partnerima koji mogu pretvoriti vizije u stvarnost'. Među govornicima su istaknuti lideri globalne i regionalne financijske scene, a posebno se izdvaja George Yeo, bivši ministar vanjskih poslova Republike Singapur i globalno priznati strateg na raskrižju geopolitike, biznisa i financija. Danas, kao član savjetodavnih odbora institucija poput Sveučilišta u Pekingu i Ekonomskog vijeća Vatikana, Yeo donosi jedinstven uvid u ulogu Azije u budućnosti globalnih tržišta.

Energy.WeekendPowered UP by E.ON koji će se održati također 19.rujna u hotelu Grand Park, nije još jedan zeleni PR event, to je prostor za otvorene razgovore, konkretne brojke i stvarne odgovore o energetskoj tranziciji i zelenoj budućnosti. Vladimir Sabo, direktor E.ON Energy Infrastructure Solutions za Hrvatsku i Sloveniju, istaknuo je: 'Energetska transformacija ne smije biti samo tema, već zajednički cilj kojem svi doprinosimo konkretnim rješenjima i otvorenim dijalogom. Zato smo pokrenuli Energy.Weekend powered up by E.ON, novu platformu na kojoj se stručnjaci, lideri i entuzijasti okupljaju kako bi zajedno gradili održivu energetsku budućnost. Vjerujemo da pravi pomak nastaje kada se znanje, iskustvo i vizija pretoče u djelovanje'.

'Weekend već 18 godina okuplja medijsku i marketinšku industriju, a unazad nekoliko godina i razne druge industrije i sve to na tržištu koje je izuzetno dinamično, s promjenama koje se događaju gotovo svakodnevno. Te promjene najviše pokreću digitalizacija i sve veća očekivanja korisnika, koji danas traže personalizirana, brza i relevantna rješenja. Upravo su to vrijednosti i karakteristike koje i mi u Mastercardu prepoznajemo i živimo kao fintech brand osluškujući potrebe korisnika, razvijajući inovacije i gradeći tehnologije koje unapređuju svakodnevna iskustva. Naše partnerstvo s Weekendom je prilika da budemo dio promjena koje oblikuju budućnost tržišta. Weekend vidimo kao platformu na kojoj se ideje pretvaraju u konkretne pomake, a upravo to odgovara našem pristupu - stvarati partnerstva koja imaju utjecaj', za kraj je istaknula Ema Huskić, voditeljica marketinga Mastercarda u Hrvatskoj.

Weekend već 18 godina u rujnu pretvara Rovinj u epicentar susreta lidera, kreativaca i vizionara. U opuštenoj atmosferi, uz relevantne i provokativne teme, donosi panele i keynote govore koji oblikuju trendove i budućnost industrije. Ako želiš biti tamo gdje nastaju nova partnerstva i ideje koje mijenjaju pravila igre, Weekend.18 je mjesto za tebe.

Sve novosti o programu i novim govornicima pratite na službenoj web stranici te putem Instagram, Facebook, LinkedIn i TikTok kanala - jer još vam puno toga imamo za otkriti. Do tada rezervirajte treći vikend rujna za Rovinj i pridružite se Weekendu svih Weekenda!

Vaša reakcija na temu