Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: HGK HGK vodi gotovo 60 hrvatskih tvrtki u gospodarsko izaslanstvo u Japan

HGK vodi gotovo 60 hrvatskih tvrtki u gospodarsko izaslanstvo u Japan

Svjetska izložba EXPO 2025. Osaka

Gospodarsko izaslanstvo u Japan u sastavu gotovo 60 hrvatskih tvrtki na gospodarskom forumu u Osaki dočekat će više od 100 japanskih poduzetnika. Delegaciju u organizaciji Hrvatske gospodarske komore prati visoko izaslanstvo RH predvođeno predsjednikom Vlade, Andrejom Plenkovićem.

Izaslanstvo se u Japanu organizira povodom Nacionalnog dana Republike Hrvatske 21. rujna na Svjetskoj izložbi EXPO 2025. Osaka. Najviše prijavljenih hrvatskih tvrtki je iz sektora proizvodnje hrane i pića, uključujući tunu i vino, zatim iz sektora arhitekture, farmacije i kozmetičke industrije, Hi – tech industrije i energetike.

'EXPO u Osaki okupit će više od 150 zemalja uz milijune posjetitelja, a Hrvatska će svoje posebnosti predstaviti u nedjelju na Nacionalnom danu Hrvatske. Iako se suradnja s Japanom najčešće veže uz izvoz tune, potencijal je daleko širi. Japan je veliki uvoznik hrane, pa prehrambena industrija ostaje fokus, zbog čega je u delegaciji veći broj tvrtki iz tog sektora. Ovim posjetom jačamo odnose i otvaramo vrata novim prilikama, a ističem sektore logistike, visoke tehnologije i energetike, poručio je Luka Burilović, predsjednik HGK.

HGK s partnerima, Gospodarskom i industrijskom komorom Osake (OCCI) i Japanskom organizacijom za vanjsku trgovinu (JETRO) održat će u nedjelju, 21. rujna, Japansko - hrvatski gospodarski forum uz priliku za B2B sastanke. Većini tvrtki ovo će biti prvi kontakt s tržištem Japana, a informacije o mogućnostima suradnje i načinu poslovanja poduzetnici su imali priliku dobiti na prošlotjednom seminaru o prilikama za hrvatske tvrtke na japanskom tržištu.

Robna razmjena s Japanom je relativno skromna. Japan je 50. najznačajniji hrvatski trgovinski partner. Prošle godine Hrvatska je u Japan izvezla nešto više od 36 mil. USD, od toga najviše ribe, drva, pripravka za prehranu životinja i instrumenata za fizikalne i kemijske analize. Japansko tržište zanimljivo nam je i u sektoru turizma. Prošle godine došlo nam je 53 tisuće japanskih turista, što je rast od 47 posto u odnosu na 2023. Ipak, treba podsjetiti da je prije pandemije, u 2019. godini, Hrvatsku posjetilo više od 150 tisuća japanskih turista.

Vaša reakcija na temu