Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se već 15 godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 16. svibnja na pozornici Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 200 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji Imago Ogilvy, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Bruketa&Žinić&Grey te je oglašivačem godine na IdejiX proglašena Podravka.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz Imago Ogilvy redom i Bruketa&Žinić&Grey, Studio Sonda, BBDO Zagreb i Superstudio.
Na IdejiX već se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u četiri skupina kategorija – a ove godine iskazali su se sljedeći projekti, koje je najboljima proglasio stručni žiri ovogodišnjega natjecanja.
Foto: Emica Elveđi / Pixsell
BEST ON MARKET
U skupini kategorija Best on Market, u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 15 poslovnih kategorija, dobitnici su zlatne IdejeX Marodi i Bruketa&Žinić&Grey za projekt 'Priča koja vrijedi svakog slova' u kategoriji Hrana; Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav' u kategoriji Alkoholna pića; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – 'Prihvati poziv' u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme; INA i Imago Ogilvy s projektom 'INA – Bolje stati, nego zaspati' u kategoriji Korporativne komunikacije.
U skupini kategorija Best on Market dobitnici su srebrnih nagrada IdejaX: Podravka i Šanavala s projektom 'Dolcela – Za izgled ne garantiramo' u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom 'Javi se za *eks' u kategoriji Bezalkoholna pića; Pipi beverages i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt Pipi Šugaman u kategoriji Bezalkoholna pića; Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Hrvatska 2074.: Pogled u budućnost' u kategoriji Financijske usluge, osiguranja i fintech; BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija za projekt '#nepobjediva' u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom 'HOLIDAY HEROES' u kategoriji Kućanstvo; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom 'MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT'' u kategoriji Kućanstvo; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt 'Djed Božićnjak ne postoji' u kategoriji Razno.
Dobitnici su brončanih nagrada u skupini Best on Market: PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom 'Dođi za stol' u kategoriji Hrana; Studenac i Imago Ogilvy s projektom 'Otkrij toplu vodu' u kategoriji Bezalkoholna pića; TISAK plus i Pink Moon za projekt 'Svašta nešto' Tisak! u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom '#EuroVizijaDoma' u kategoriji Kućanstvo; ENNA Grupa i Superstudio za projekt 'Hvale vrijedna' u kategoriji Korporativne komunikacije; Salvus i McCann Zagreb s projektom 'Test disanja u kategoriji' Tehnologija i elektronika; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. za projekt 'Od Hajduka nima draže' u kategoriji Entertainment; Marketing Hrvatske pošte i Hrvatska pošta za projekt 'Dostavljamo Hrvatskoj' u kategoriji Razno.
BEST IN CHANNEL
Zlatno priznanje nagrade IdejeX u skupini Best in Channel, u kojoj se nagrađuju ideje u službi tržišne komunikacije koje briljiraju u pojedinim komunikacijskim kanalima, osvojili su: Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb s projektom 'Budi hrabar, budi zdrav' u kategoriji Najbolji TV spot & film; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Priča koja vrijedi svakog slova' u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Podravka i Šanavala s projektom 'Dolcela – Za izgled ne garantiramo' u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; INA i Imago Ogilvy s projektom 'INA – Bolje stati, nego zaspati' u kategoriji Najbolji audio & radio; RAWINO i Studio Sonda s projektom 'RAWINO'. 'Crafted by terroir' u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; LEDO PLUS, FRIKOM i Studio Sonda s projektom King Cups u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; Studenac i Imago Ogilvy s projektom 'Javi se za *eks' u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; INA i Imago Ogilvy s projektom 'INA - Bolje stati, nego zaspati' u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Srebrnu nagradu u Best in Channel skupini kategorija osvojili su: BIPA Hrvatska i I TO NIJE SVE! kreativna agencija s projektom '#nepobjediva' u kategoriji Najbolji TV spot & film; Podravka i BBDO Zagreb s projektom 'Kuhanje je strašno' u kategoriji Najbolji TV spot & film; HNK Hajduk Split i Odjel Marketinga HNK Hajduk s. s projektom 'Od Hajduka nima draže' u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – 'Prihvati poziv' – Oglas u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom Booktiga – 'Prihvati poziv' – Plakat u kategoriji Najbolji outdoor – OOH; Mapei Croatia i Imago Ogilvy s projektom 'MAPEI – PRILIKA ZA ODLIJEPIT'' u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Vegeta BIO – sve ima bolji okus s Vegetom' u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom 'BoogieLab Panettone pakiranje' u kategoriji Najbolja ambalaža – velika naklada; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom #EuroVizijaDoma u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Podravka i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Vegeta prsten' u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže; Atlantic Grupa i 101 inovativni marketing s projektom 'Barcaffé gatanje AI' u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije; Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom 'Booktiga - Prihvati poziv' u kategoriji Najbolji digital – kreativna upotreba tehnologije.
Brončane nagrade IdejaX u skupini Best in Channel osvojili su: Podravka i Šanavala s projektom 'Dolcela - Za izgled ne garantiramo' u kategoriji Najbolji TV spot & film; PIK Vrbovec i Imago Ogilvy s projektom 'Dođi za stol' u kategoriji Najbolji TV spot & film; Erste banka i BBDO Zagreb s projektom 'Ghost Advertising' u kategoriji Najbolji TV spot & film; Studenac i Imago Ogilvy s projektom 'Otkrij toplu vodu' u kategoriji Najbolji online video – dugi format; Etnografski muzej Istre i Studio Sonda s projektom Katalog izložbe: Razina zbilje: Između kreativnosti i autentičnosti fotografija iz 1928. (Ranieri Mario Cossàr, etnograf) u kategoriji Najbolji print (oglas, publikacija, plakat); Studenac i Imago Ogilvy s projektom 'Javi se za *eks' u kategoriji Najbolje iskustveno oglašavanje i događanja; Hrvatska kovnica novca i Dig studio s projektom Dražen Petrović izdanje Hrvatske kovnice novca u kategoriji 'Najbolja ambalaža – mala naklada'; OPG MTV i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Maslinovo ulje Maslinika V' u kategoriji Najbolja ambalaža – mala naklada; BoogieLab i Studio Senzacija s projektom 'BoogieLab Instagram' u kategoriji Najbolji digital – društvene mreže.
BEST BRANDING & REBRANDING
Zlatni su u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg sljedeći projekti, Turistička zajednica grada Zagreba i Superstudio s projektom Museums, maybe u kategoriji Branding; ENNA Grupa i Superstudio za projekt 'Rebranding ENNA Grupe' u kategoriji Rebranding.
Srebro su u skupini Best Branding & Rebranding osvojili: Somoborac i 404 / MYTY s projektom 'Somoborac rebranding' u kategoriji Rebranding.
U skupini Best Branding & Rebranding broncu su osvojili sljedeći projekti: Vanja Tintor i Fabula s projektom 'Ruta' u kategoriji Branding; Tehnika i 404 / MYTY s projektom 'Tehnika rebranding' u kategoriji Rebranding.
BEST OF POSITIVE CHANGE
U skupini Best of Positive Change, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu osvojili su Zagrebačka Pivovara i BBDO Zagreb za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav' u kategoriji Društvo; Marodi i Bruketa&Žinić&Grey s projektom 'Priča koja vrijedi svakog slova' u kategoriji Društvo.
U skupini Best of Positive Change srebro su osvojili CESI i UTORAK za projekt 'CESI SEXED' u kategoriji Društvo.
Skupina Best of Positive Change nagradila je broncom sljedeće projekte: Turistička zajednica Šibensko-kninske županije i Dig studio s projektom 'Voda malih divova' u kategoriji Priroda; Hrvatski Crveni križ i Šanavala za projekt 'Djed Božićnjak ne postoji' u kategoriji Društvo.
Izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice na dugo iščekivanim Danima komunikacija uveličalo je proslavu najboljih ideja te istaknutih agencija, oglašivača i pojedinaca. Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.