Na Danima komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine. Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jest Zagrebačka pivovara s agencijom BBDO Zagreb za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav' u suradnji sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinikom.
Foto: Emica Elveđi / Pixsell
Uz pobjednički projekt, nositelji zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2025 jesu:
- Podravka s agencijom Bruketa&Žinić&Greyi strateškim partnerimaOMD Media i Enterwell za projekt 'Sve ima bolji okus s vegetom' u kategoriji 'Hrana'
- Konzum plus i ZOO agencija sa strateškim partnerima TCC Global i REAL GRUPA za projekt 'Mali veliki talenti 2' u kategoriji 'Maloprodaja (Retail) i e-trgovina'
- Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb sa strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinika za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav' u kategoriji 'Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor)'
- A1 i BBDO Zagreb u suradnji s REAL grupom i Leo Burnett Belgradeom za projekt 'Mreža najvažnijih influencera' u kategoriji 'Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor)'.
Srebrnu nagradu osvojili su:
- 'Domaće u glavnoj ulozi klijenta', Podravka i ZOO agencija sa strateškim partnerom OMD Media u kategoriji 'Hrana'
- Fant nepogrešivo fantastična klijenta Podravka s primarnom agencijom Bruketa&Žinić&Grey uz suradnike: OMD Media, Enterwell i Seekandhit u kategoriji 'Hrana'
- 'Juhuuuu za Podravka juhu!' klijenta Podravka i agencija PINK MOON sa strateškim partnerima Omnicom Media Group i Producenti u kategoriji 'Hrana'
- 'Svašta nešto Tosal' klijenta TISAK plus s Pink Moonom i partnerima: Studio Nexus, Producenti i Studio Goreta u kategoriji 'Maloprodaja (Retail) i e-trgovina'.
Dodijeljene su i brončane nagrade:
- klijentu Zagrebačka pivovara i agenciji BBDO Zagreb te strateškim partnerima 404 / MYTY, OMD Media i Croatia poliklinika za projekt 'Budi hrabar, budi zdrav' u kategoriji 'Pića'
- Jamnici i agenciji McCann Zagreb te partnerima Studio Nexus za projekt 'Osjeti svoje ja' u kategoriji 'Pića'
- 'Studena guc guc' klijenta Studenac sa Imago Ogilvy i partnerima Riba ribi grize rep, Drap i Ascanius Media u kategoriji 'Dugoročna učinkovitost'
- u kategoriji 'Dugoročna učinkovitost' broncu su osvojili LAQO by Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey sa strateškim partnerom MPR Millenium promocija za projekt 'Učinkoviti Pavle Pauq'
- u kategoriji 'Dugoročna učinkovitost' broncu je osvojio projekt Uplift klijenta Mastercard i agencije Val grupa komunikacije sa strateškim partnerima Algebra, dentsu Croatia, Improve
- Marodi i Bruketa&Žinić&Grey sa strateškim partnerima Komunikacijski laboratorij i Cerovski Print Boutique broncu su osvojili za projekt 'Priča koja vrijedi svakog slova' u kategoriji 'Pozitivne promjene: Opće dobro (brendovi i neprofitni sektor).'
Za selekciju najkvalitetnijih projekata zaslužan je stručni žiri koji je, uz predsjednicu žirija Kristinu Hustić (PIK Vrbovec), sačinjavalo još 30 stručnjaka i stručnjakinja: Iva Ančić (A1 Hrvatska), Majda Babić (Nielsen), Ela Barić (Radenska Adriatic), Kristina Bocak Gojun (Podravka), Vice Božić (GoAds), Josip Buzov (Imago Ogilvy), Dunja Delić (Konzum), Helena Erceg (Improve), Maja Eškinja (Plodine), Petra Gajica (PINK MOON), Anamarija Horaček (MMB Media Agentur), Marija Jakeljić (BrownFox), Zrinka Jugec (Addiko Bank AG), Iva Kaligarić (Señor), Nada Kaurin Knežević (Sveučilište Algebra Bernays), Ana Končić Šebek (Prima namještaj), Željka Martinović (Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), Igor Mesarić (ZOO agencija), Irena Petek (Real grupa), Zvonimir Pelko (JGL), Tatjana Rajković (Kabinet 3C), Jelena Slade Šilović (Atlantic Grupa), Ivica Skočić (McCann Zagreb), Zvonimir Seki (Franck), Jasenka Talapko Blažević (BBDO Zagreb), Josip Tvrtković (Valicon), Vesna Vlahović Dašić (Co-brain), Tea Silvia Vlahović Mlakar (Bruketa&Žinić&Grey), Julijana Vrbanek (Pro media group) i Danijel Štih (GroupM).
Predsjednica žirija ovogodišnjega natjecanja Effie Kristina Hustić (PIK Vrbovec) poručila je: 'Velika mi je čast bila ove godine predsjedati žirijem Effie Awards Croatia i iz prve ruke svjedočiti iznimnoj razini kvalitete, stručnosti i strasti koju su prijavljene kampanje pokazale. Broj prijava i angažman svih sudionika jasan su pokazatelj da marketinška industrija u Hrvatskoj ne samo da napreduje već i postaje sve sofisticiranija u razumijevanju kako kreativnost mora biti snažno povezana s mjerljivim poslovnim rezultatima.'
Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija. Više informacija o festivalu može se pronaći na poveznici.