Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Porsche predstavio novi 911 GT3 RS

Porsche predstavio novi 911 GT3 RS

Oslanja se na veliki, zakošeni središnji hladnjak u nosu automobila

Porsche je predstavio novi 911 GT3 RS, stvoren za maksimalnu sportsku izvedbu i neponovljivo vozačko iskustvo.

Već na prvi pogled jasna je osnova za značajno povećanje performansi, a krije se u konceptu središnjeg hladnjaka umjesto rasporeda s tri hladnjaka viđenog u prethodnim modelima. Novi 911 GT3 RS oslanja se na veliki, zakošeni središnji hladnjak u nosu automobila, što omogućava korištenje prostora oslobođenog na bokovima za integraciju aktivnih aerodinamičkih elemenata.

Podesivi prednji elementi krila i dvodijelni stražnji spojler, u kombinaciji s nizom drugih aerodinamičkih mjera, daju 409 kg ukupne potisne sile pri 200 km/h. To znači da novi 911 GT3 RS generira dvostruko više potiska od svog prethodnika 991.2 generacije i tri puta više od trenutnog 911 GT3. Pri 285 km/h ukupna potisna sila iznosi 860 kg.

Sustav za smanjenje otpora zraka (DRS) po prvi je put ugrađen u serijski Porsche i pritiskom na gumb omogućava postizanje niskog otpora i veće brzine na ravnim dijelovima staze.

Jedan od glavnih ciljeva bio je postizanje što manje težine vozila pa ne čudi podatak da je velika većina elemenata vozila izrađena od karbonskih vlakana CFRP, uključujući rollover bar i vrata.

Detaljnije o novom modelu možete pročitati ovdje.

Vaša reakcija na temu