U sklopu kampanje 'Light Up Your Rings', Huawei je 6. srpnja održao utrku Paris City Run, kojoj se pridružio i Sir Mo Farah, nagrađivani trkač. Paris City Run imao je za cilj motivirati sudionike da postanu bolja verzija sebe, u čemu im pomažu i Huawei pametni nosivi uređaji.
Ovaj događaj je naglasio kako nosivi pametni uređaji kao što su HUAWEI WATCH FIT 3 i HUAWEI WATCH GT 4 mogu podržati korisnike na putu prema boljem fitness i zdravstvenom stanju, nudeći motivirajuće značajke kao što su HUAWEI Activity Rings uz vrhunsku udobnost nošenja.
Sir Mo Farah pridružio se kao vodeći trkač u utrci City Run
Prvi događaj kampanje 'Light Up Your Rings', Paris City Run, započeo je i završio u Huawei flagship trgovini u Parizu i okupio je više od 40 trkača koji su završili postavljenu, kružnu rutu kroz grad.
Prije početka trčanja, Sir Mo Farah podijelio je svoje sportsko iskustvo i ispričao kako su značajke Huawei pametnih satova uvelike poboljšale njegovu rutinu vježbanja, kao i da je vježbanje postalo dostupno i zabavno za svakodnevne korisnike.
'Integriranje tehnologije u našu fitness rutinu omogućuje nam da pratimo svoj napredak i ostanemo motivirani. To je sjajan način da sport učinite dostupnim i zabavnim. Pametni prijedlozi i HUAWEI Activity Rings olakšavaju mi postizanje mojih osobnih fitness ciljeva i njegovanje održivog, zdravog i aktivnog načina života, pretvarajući moje napore u opipljiv napredak', napomenuo je Farah.
Postanite bolji uz nosive pametne gadgete nove generacije
Dostupni na Huawei pametnim nosivim uređajima, uključujući HUAWEI WATCH FIT 3, HUAWEI WATCH GT 4 i HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition, HUAWEI Activity Rings osmišljeni su kako bi omogućili korisnicima da ostvare svoj pravi fitness potencijal. HUAWEI Activity Rings prate dnevnu fizičku aktivnost korisnika i pomažu u njegovanju zdravih životnih navika kroz tri ključna pokazatelja koja su predstavljene s 3 obojana prstena - crveni za potrošnju kalorija kretanjem, žuti za vježbanje te plavi za kretanje kroz dan.
Nudeći spoj igrifikacije i znanstveno utemeljenih preporuka za vježbanje, fitness značajke Huawei pametnih satova imaju za cilj promicanje aktivnog i zdravog načina života s zanimljivijim značajkama.
Dizajnirani kako bi pomogli korisnicima da postignu najbolje što mogu kroz znanstveno utemeljene vježbe, HUAWEI Activity Rings se mogu pohvaliti nadograđenom funkcionalnošću, što uključujuje sustav medalja za poticanje korisnika koji ih nagrađuje za postizanje novih osobnih rekorda u zdravlju i fitnessu.
HUAWEI WATCH FIT 3 i HUAWEI WATCH GT 4 pametni satovi opremljeni su inovativnom HUAWEI TruSportTM značajkom koja nudi prilagođene savjete u skladu s ciljevima korisnika. Planovi treninga generiraju se na temelju korisničkog Indeksa sposobnosti trčanja (RAI), koji obuhvaća tempo, broj otkucaja srca, udaljenost trčanja i druge čimbenike praćenja. Oba sata također pokreće pametni GNSS algoritam za pozicioniranje za naprednije i preciznije praćenje rute, omogućujući trkačima i avanturistima da istražuju nove staze i teritorije.
Uz personalizirane fitness značajke, HUAWEI WATCH FIT 3 i HUAWEI WATCH GT 4 također se mogu pohvaliti holističkim sportskim i zdravstvenim značajkama. Tako korisnici mogu uživati u StayFit aplikaciji za upravljanje kalorijama i naprednom praćenju spavanja koje pokreće najnovija HUAWEI TruSeenTM tehnologija. Izrađena s poboljšanom preciznošću, HUAWEI TruSeenTM tehnologija praćenja vitalnih znakova daje korisnicima potpuniju sliku o njihovom zdravlju i napretku u kondiciji.
Novi proizvodi tvrtke Huawei
Dostupan u crnoj i bijeloj boji, pametni telefon HUAWEI Pura 70 Pro podiže granice mobilne fotografije impresivnim značajkama kamere, a kupiti ga možete kod odabranih Huawei partnera uz brojne pogodnosti. HUAWEI Pura 70 Ultra, najnoviji model u Huaweijevoj P seriji pametnih telefona, sada je dostupan na lokalnom tržištu Od ultra-svijetle izvlačne kamere do HUAWEI XD Motion Enginea, HUAWEI Pura 70 serija donosi vodeće značajke u industriji. Uz open ear model slušalica – HUAWEI FreeClip, brand je izbacio i najnoviji bud model nazvan FreeBuds 6i koji je dostupan u tri boje – bijeloj, crnoj i ljubičastoj.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja te se njima koristi trećina svjetske populacije. Četrnaest centara za istraživanje i razvoj postavljeno je u zemljama diljem svijeta, uključujući Njemačku, Švedsku, Indiju i Kinu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaju, usluge 'u oblaku' (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 30 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.
Za više informacija posjetite: https://consumer.huawei.com/hr/
Pratite novosti o Huawei Consumer Business Group i pratite nas na društvenim mrežama i forumu:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweiMobileHrvatska/
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilehrv/
YouTube: Huawei Mobile Croatia - YouTube
Forum: https://consumer.huawei.com/hr/community/