Na tvrđavi sv. Ivana u Šibeniku, METRO Hrvatska je službeno uručio prestižna Michelin priznanja hrvatskim restoranima koji su uvršteni u vodič za 2025. godinu. Novom selekcijom Michelina deset dosadašnjih restorana zadržalo je svoju zvjezdicu, a dva nova restorana dobila su prestižnu oznaku zvjezdice – restoran Cap Aureo (Rovinj) i Krug (Split). Također, restoran restoran Agli Amici(Rovinj) zadržao je dvije zvjezdice. Ukupan broj restorana s prestižnom Michelinovu oznakom je tako sada trinaest, dok tri restorana imaju Zelene zvjezdicu. Na listu Bib Gourmand, uvrštena su dva nova restorana - Konoba Pescaria (Mošćenička Draga) i K.užina (Split), a sedam novih restorana dobilo je preporuku ovog priznatog gastronomskog vodiča. Ukupno se sada u vodiču nalazi rekordnih 99 restorana iz Hrvatske.
'METRO je dugogodišnji partner Michelinova vodiča, globalne referentne točke u svijetu fine dininga. Naša suradnja potvrđuje snažnu podršku koju pružamo hrvatskom ugostiteljstvu.. Posebno nas veseli što iz godine u godinu raste broj restorana uvrštenih u vodič, kao i razina njihove kvalitete. Od prvog izdanja za Hrvatsku 2017. godine do danas, broj uvrštenih restorana gotovo se utrostručio. Čestitamo svim chefovima i timovima koji su svojim radom i predanošću zaslužili ova priznanja', izjavio je Imre Horváth, predsjednik Uprave tvrtke METRO Hrvatska.
Lista svih restorana uvrštenih u Michelin vodič za 2025. može se pronaći na poveznici.
Svečano uručenje Michelinovih priznanja predstavlja značajan iskorak za domaću gastronomsku scenu, ali i potvrdu kontinuiranog unaprjeđenja kvalitete ugostiteljske ponude u Hrvatskoj. Uvrštavanje rekordnog broja restorana u vodič odražava rastuće standarde i profesionalnost sektora. Kao dugogodišnji partner Michelinova vodiča, METRO Hrvatska kontinuirano podupire razvoj ugostiteljstva kroz edukaciju, dostupnost kvalitetnih proizvoda i rješenja prilagođenih profesionalnim kupcima. U skladu sa svojom misijom da bude pouzdan partner neovisnim poduzetnicima, METRO pruža konkretnu podršku razvoju poslovanja svojih kupaca, potičući održiv rast i izvrsnost u ugostiteljstvu.
METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu trenutno opslužuje oko 26 % kupaca. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.